ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Üdvözöllek a LinDressPhoto honlapján!
Örülök, hogy az általam kínált szolgáltatásokból választottál. Számomra fontos, hogy minden kedves Ügyfelem tisztában legyen a jogaival, és a közöttünk létrejövő szerződés tartalmával. Kérlek, hogy megrendelésed véglegesítése előtt figyelmesen olvasd el a jelen dokumentumot, mert megrendelésed véglegesítésével elfogadod a jelen ÁSZF tartalmát. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdésed merült fel, vagy amennyiben egyedi igényedet szeretnéd velem megbeszélni, úgy kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Jelen szerződés, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

ÜZEMELTETŐ ADATAI:

  • Cégnév: Litvák-Balla Melinda e.v.
  • Székhely: 4251 Hajdúsámson-Martinka, Nyugati utca 16
  • Adószám: 55740971-1-29
  • Nyilvántartási szám:54465217
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@lindressphoto.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 (30) 311-3980
  • Számlaszám: Erste Bank Zrt. 11600006-00000000-85486755
  • A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

 

I. FOTÓS SZOLGÁLTATÁS

A lindressphoto.hu weboldalon tájékozódhat az aktuális fotós szolgáltatásokról, a fotósokról, helyszínekről és az időpontokról. Az aktuális mini fotózás mellett megtalálja az összes fontos információt, amit az fotózásról tudni kell.

– RENDELÉSI INFORMÁCIÓ

Amennyiben igényt tart a LinDressPhoto által szerevezett fotós szolgáltatásra időpontot foglalhat a www.lindressphoto.hu weboldalon, az ”Időpontfoglalás” ikonra kattintva.

Miután kiválasztotta az Ön számára megfelelő napot és a hozzátartozó időpontot a ”Kosárba teszem” ikonra kattintva jelezheti igényét a szolgáltató felé. Ezt követően e-mailben kap egy
értesítést, amely tartalmazza a megrendelt szolgáltatáshoz tartozó rendelési kódot. Erre a kódra hivatkozva tudja átutalni az igénybevett szolgáltatás árát. A fotózás napján, a helyszínen várjuk a szolgáltatást igénybevevő családokat. A fotózást követően a retusált képek a fotós csomagban megjelölt határidőn belül és formában átadásra kerülnek.

 

A FOTÓZÁSRÓL

– IDŐPONTOK

Az aktuális fotózásokhoz foglalható időpontok a www.lindressphoto.hu oldalán érhetők el.

– HELYSZÍN

Az aktuális fotózás leírásában található a www.lindressphoto.hu oldalán. A szolgáltatás gördülékeny lebonyolítása érdekében, a helyszín megközelítésének lehetőségeiről időben tájékozódjon, ne legyen emiatt csúszás, ne okozzunk egymásnak kellemetlenséget.

Amennyiben a lefoglalt időpontban nem jelennek meg a helyszínen, nem tudjuk garantálni a csomagban szereplő képek mennyiségét.

Fotózásokra a LinDressPhoto biztosítja a kellékeket és a dekorációt. Lehetőség van ruhabérlésre is, amelyről bővebben a ruha- és eszközbérlés bekezdésben olvashat.

 

– ÁTADÁS

Az retusált képek átadásának formája és határideje, minden esetbe kiírásra kerül az aktuális fotós szolgáltatás mellé. A nyers képeket nem áll módunkban átadni. Amennyiben több jó fotó is készül, mint amit a csomag tartalmaz, lehetőséget biztosítunk azok igénylésére is.

 

– FIZETÉS
A fotós szolgáltatás kizárólag banki átutalással történik az Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-85486755 (számlatulajdonos: Litvák-Balla Melinda) számú számlaszámra. Kérem, hogy az e-mailben kapott rendelési számot az átutaláskor a közleményben tüntesse fel. A LinDressPhoto oldalán megvásárolt Ajándékutalványok fotózásra is felhasználhatók.

 

– SZOLGÁLTATÁS DÍJA

A lindressphot.hu által kínált fotós szolgáltatások díja a weboldalon találhatók.

– ELÁLLÁS JOGA

A szolgáltatás lemondását csak írásban tudjuk elfogadni, amit az info@lindressphoto.hu e-mail címre kell elküldeni. Amennyiben a lemondás a fotózást megelőző 48 órán belül történik, úgy a szolgáltatás díjának a felét áll módunkban visszautalni. Amennyiben ezt megelőzően, úgy a teljes összeget visszautaljuk. A szabadtéri fotózások rosszidő esetén, elmaradnak. Erről minden érintettet telefonon és e-mailben is tájékoztatunk. Új időpontot ajánlunk fel vagy visszautaljuk a teljes összeget.

II. RUHA- ÉS ESZKÖZBÉRELÉS

A bérelhető termékek köre: felnőtt- és gyermekruhák valamit kiegészítők és egyéb fotós kellékek, dekorációk. A lindressphoto.hu weboldalon termékkategóriák szerint böngészhet a bérelhető termékek
között. A termék fotója mellett megtekintheti a termék adatait, árát, egyes termékek mellett ajánlást is talál. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a kauciót. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon illetve e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

– RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
A megjelenített termékek a LinDressPhoto oldalán keresztül, online rendelhetőek meg a nap 24 órájában valamint az üzemeltető székhelyén, rendezvényeken, kiállításokon megrendelőlap kitöltésével. Az átvétel helyszínét és idejét megbeszélés alapját képezi. (Debrecen és vonzáskörzete). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a megrendelő részére a valós áron történő bérlés lehetőségét. Amennyiben a megrendelő ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú
elállás joga.

 

– A RENDELÉS MENETE
1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés és regisztráció nélkül is. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a felhasználónak minden vásárlás alkalmával meg kell adnia az adatait (személyes adatait, amennyiben céges számlát kér számlázási adatait). Regisztrációval történő vásárlás esetén a felhasználónak egy alkalommal, a regisztráció
során kell megadnia az adatait. Sikeres regisztrációt követően bejelentkezve adatait a rendszer a kosárban automatikusan kitölti, így azt már nem szükséges újra megadnia. A regisztráció megtételével a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Bejelentkezést a „Belépés” menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

1. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Pénztár” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

2. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére egy automatikus visszaigazolást kap, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérem, vegye fel az üzemeltetővel a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. Miután megrendelése feldolgozásra került az üzemeltető, felveszi Önnel a kapcsolatot az átvétel helyszínének egyeztetése végett,majd a megadott e-mail címére a megrendelőnek visszaigazoló email küld. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

– REGISZTRÁCIÓ

Amennyiben bérelni szeretne, úgy az első megrendelés alkalmával meg kell adnia a bérléshez szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A megrendelő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a megrendelő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a megrendelő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/
szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

– FIZETÉS
A megrendelt termék(ek) fizetése történhet készpénzzel vagy banki előreutalással. Készpénzes fizetés az átvétellel egyidejűleg történik, az előre egyeztetett időpontban és helyszínen.
Banki átutalás esetén a megrendelését követő 3 munkanapon belül az Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-85486755 számlaszámra kell elutalni ( számla tulajdonos: Litvák-Balla Melinda) a megrendelt termék illetve szolgáltatás díját. A közleménybe hivatkozzon az e-mailben kapott rendelésszámra.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz (bérleti díjat és a kauciót). A számlát a csomag tartalmazza.

 

– ÁTVÉTEL
Az átvétel a fotózás napját megelőző napon történhet, előre egyeztetett időpontban az üzemeltető székhelyén (4251 Hajdúsámson-Martinka, Nyugati utca 16.) vagy egy előre egyeztetett helyszínen Debrecenben és vonzáskörzetén.

 

– A TERMÉK VISSZASZOLGÁLTATÁSA

A kikölcsönzött terméket illetve termékeket a fotózást követő első munkanapon a Bérlő köteles visszaszolgáltatni saját költségén az üzemeltetőnek előre egyeztetett időpontban az Üzemeltető székhelyén (4251 Hajdúsámson-Martinka, Nyugati utca 16.) vagy egy előre egyeztetett helyszínen Debrecenben és vonzáskörzetén, Amennyiben Bérlő ennek nem tesz eleget, tehát nem szolgáltatja vissza a termékeket a megjelölt dátumot követő első munkanapon, úgy attól számítva a visszaadás napjáig köteles Üzemeltető részére napi 1.000 Ft, azaz egyezer Forint/ Termék késedelmi pótlékot megfizetni, függetlenül attól, hogy abban az időszakban a Termékeket használta-e vagy sem. A Termékek visszaszolgáltatásának megtagadása vagy elmulasztása esetén a Kaució teljes összege
visszatartásra kerül.

-BÉRLETI DÍJ

A lindressphot.hu által kínált termékek ára a weboldalon a terméke mellett található. A feltüntetett Bérleti díj egy napra szól, a kauciót nem tartalmazzák

– KAUCIÓ

A lindressphoto.hu weboldalon található termékek Bérleti díján felül Bérlő köteles minden Termékre Kauciót fizetni. Amennyiben Bérlő a Bérleti szerződésben meghatározott feltételeket betartva visszaszolgáltatja Üzemeltető részére, úgy a Kaució teljes összege visszajár Bérlőnek.

A KAUCIÓ ÖSSZEGE MINDEN ESETBEN MEGEGYEZIK A TERMÉK BÉRLETI DÍJÁVAL.

A Termékek sértetlen és hiánytalan állapotban és határidőre történő visszaszolgáltatása esetén Üzemeltető köteles a Kaució teljes összegét a Bérlővel előre egyeztetett módon 3 munkanapon belül visszautalni vagy készpénzben átadni a Bérlőnek. Késedelmes visszaküldés vagy sérülés esetén felmerülő költség a kaucióból kerülhet levonásra. Amennyiben fotóst szolgáltatást vesz igénybe 24 óra áll rendelkezésre, hogy az igénybevett szolgáltatás díját az Erste Banknál vezetett 11600006-00000000-85486755 számlaszámra átutalja ( számla tulajdonos: Litvák-Balla Melinda), ezt követően válik a foglalás véglegessé.

– BÉRLÉS

A lindressphoto.hu weboldalon lévő termékeket, melyek az Üzemeltető tulajdonát képezik, Üzemeltető bérbe adja, Bérlő bérbe veszi a Bérleti szerződésben meghatározott időpontban, és ezt követően, eredeti állapotában visszaszolgáltatja Üzemeltetőnek. A Bérlő, a bérlet időtartama alatt köteles gondoskodni az Üzemeltető által rendelkezésére bocsátott Termék illetve Termékek rendeltetésszerű használatáról, szakszerű tárolásáról és szállításáról. Bérlő felelősséggel tartozik a Termékekben bekövetkezett bárminemű kárért (pl.: sérülés, rongálódás, szakadás), illetve a Termékek elvesztéséért, és köteles Üzemeltetőnek ennek következtében felmerült kárát megtéríteni. Felek ezen célra a Bérlő által adott kauciót használják fel.

– ELÁLLÁS JOGA
A bérleti szerződés felmondása e-mailben történhet.

 

III. PANASZOK INTÉZÉSE

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

IV. ADATKEZELÉS

Az üzemeltető a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.